2024(e)ko urtarrilaren 22(a), astelehena

2. Ariketa: datu konstanteak pantailan idatzi (II)

ZER DAKIDAN:
Kaixo mundua! programa egin ondoren, badakit testuak eta konstanteen balioak pantailan idazten.



ZER IKASIKO DUDAN:
Testu bat eta bi zenbaki (bat osoa eta bestea erreala) pantailaratzen ikasiko dut modu desberdinetan. Datuak pantailan idaztean, balio bakoitzari bere formatua eman behar zaiola ikasiko dut, adibidez:  WriteLn('rZbk|',rZbk:0:6) non rZbk zenbaki erreala den. Ariketa beraren bigarren bertsio bat programatuz, datuak pantailan idazterakoan, taula bat eraikitzen ikasiko dut.




ESKATZEN DEN PROGRAMA

Ariketa__01.pas programatik abiatuta, ondoko informazioa modu kontrolatuan pantailaratu:






ESKATZEN DEN PROGRAMAREN BIGARREN BERTSIOA

Ariketa__01.pas programatik abiatuta, ondoko informazioa modu kontrolatuan pantailaratu:







 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Iruzkinen bat idazteko Google-ko kontu bat behar duzu. Iruzkin guztien moderazio-ardura blogeko administratzaileari dagokio.